کد ِکج شدَنِ تَصآویر


دانلود آهنگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

رنگ اسم شماچیست؟

در ابتدا یک اسم انتخاب کنید ، اسم و فامیل را بصورت کامل بنویسید و سپس حروف را از هم جدا کنید ، با توجه به جدول زیر برای هر حرف یک عدد تعیین شده است ، عدد را جای ان حرف قرار دهید و سپس تمام اعداد را با یکدیگر جمع نمائید و انقدر این کار را ادامه دهید تا عددی یک رقمی بدست بیاید.

 

اخرین عددی را که بدست اوردید با جدول بالا تطابق دهید تا رنگ مربوط به اسم و فامیل تان مشخص شود و در ادامه طالع رنگی خود را مطالعه نمائید.

 

 

 

رنگ

 عدد

 حروف

 

قرمز

 1

 ش . س . ج . الف

 

نارنجی

 2

 ت . ث . ک . ب

 

زرد

 3

 ی . ل . ص . ض

 

سبز

 4

 و . م . د . ژ

 

آبی

 5

 چ . ن . ط . ظ

 

نیلی

 6

 ح . خ . ف

 

بنفش

 7

 ع . پ . غ

 

صورتی

 8

 ز . ق . هـ

 

طلایی

 9

 ر . ذ . گ

 

 

 

 

یک مثال : نیما آسوده

 

ن + ی + م + آ + آ + س + و + د + ه » 5 + 3 + 4 + 1 + 1 + 1 + 4 + 4 + 8 =31 = 3 + 1 » 4

 

عدد 4 : رنگ سبز

 

 

 

رنگ ســبــز : مهم است که برای خودتان برنامه ی روزانه داشته باشید.

 

کم پیش می آید زندگی شما آشفته و بی هدف باشد ؛ دیگران برای گرفتن راهنمایی پیش شما می آیند.

 

برای گسترده تر ساختن دانش خود هرگز از آموختن باز نخواهید ماند ؛ ارج نهادن به آیین گذشته برایتان با ارزش است.

 

 

 

رنگ نارنجی : شوخ طبعی ویژه ای را که به ارث برده اید و همین سبب شده است که دوست داشتنی باشید.

 

نشاط شما آرزوی قلبی خیلی هاست ؛ شخصیتی دوست داشتنی دارید. گاهی درباره هر چیزی بیش از اندازه زیاده روی میکنیدبنابراین تلاش کنید که دیگران رویتان اثر نگذارند.

 

با کاری که می کنید شاید نتوانید دیگران را خوشحال سازید مگر این که دست از تقلید بردارید و آنچه را که در درونتان می جوشد بیرون کنید.

 

 

 

رنگ بنفش : دوست دار کندوکاو و جستجو در هر پدیده هستید ؛ هیچ رویدادی را به راحتی نمی پذیرید مگر این که خودتان آن را تجربه کرده باشید.

 

در حل گرفتاری های خود راه حل را در درون خود بجویید ؛ دوستدار تنهایی هستید و هماهنگ شدن و یا کنار آمدن با دیگران یکی از گرفتاری های بزرگ زندگی شماست.

 

 

 

رنگ آبی : دیگران شما را شخصیتی رک و بی آلایش میدانند و به همین سبب برایشان دوست داشتنی هستید.

 

آزادی برایتان ارزشمند است و هرگز نمیتوانید در جایی کار کنید که به شما فشار می آورند و یا زیر نظر هستید ؛ در هر جایی که قدم بگذارید با هوش خود خواهید توانست آرامش را در آنجا برقرار کنید.

 

زندگی با همه سختی ها و گرفتاری هایش برایتان خوشایند است ؛ روحیه ی سرکشتان نمیگذارد که در یک جا پایبند بمانید و میخواهید در میان مردم نیز مشهور شوید.

 

 

 

رنگ قرمز : خودخواه هستید و برای رسیدن به هدفهایتان دیگران را زیر پا له می کنید.

 

در اوج شادی با کوچکترین بهانه ای اخم هایتان در هم می رود و در لاک خود فرو می روید ؛ گاهی نیز به سرعت شکیبایی تان را از دست می دهید و به دیگران زور میگویید.

 

 

 

رنگ صورتی : دارای قدرت جسمی بالایی هستید و به خاطر اراده ی بالایی که دارید می توانید رویاهایتان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنید.

 

مهر به دیگران در شما آن چنان بالاست که دیگران برایتان با ارزشمندتر از خودتان هستند. برای رسیدن به هدف هایتان سلامتی خودتان را نیز به فراموشی خواهید سپرد.

 

 

 

رنگ طلایی : در هر چیزی تنها میزان بالای آن می تواند شما را خوشنود کند ، رفتار و سخن تان چنان زیبایی ای در خود دارد که کم پیش می آید کسی شما را خوب بشناسد.

 

کم پیش می آید که چهره ی افسرده ای به خود بگیرید چون که به هر چیزی با خوش بینی نگاه می کنید ؛ در هر کار گروهی پیروز و سر افراز هستید.

 

 

 

رنگ نیلی : زندگی شما همانند زندگی انسان های عارف است و مردمی که با آن ها سر و کار دارید نزد شماگناهشان را بازگو می کنند.

 

دیگران را دوست دارید و از حس ششم خوبی نیز برخوردار هستید و این چنین از گرفتاری های مردم آگاه می شوید ؛ بسیار با قدرت و سخاوتمند هستید.

 

دادخواه هستید و با کوچکترین بیدادی دیگران آزرده می شوید ؛ بیشتر افرادی که سوی شما می آیند گرفتار هستند و برای دریافت کمک به شما روی می آورند.

 

 

 

رنگ زرد : تیز هوش و خوش بین هستید و هرگز در گفتن آن چه که می خواهید بر زبان بیاورید کم نخواهید آورد.

 

به خاطر زنده دلی همیشه دور و برتان پر از دوستان خواهد بود ؛ با اینکه روحیه ی شادی دارید اما هرگز شادمان نخواهید بود مگر این که شادی هایتان را با دیگران تقسیم کنید.




ادامه مطلب

[ سه شنبه 95/1/31 ] [ 9:56 عصر ] [ Elahe,kh ]